- مشاهده لیست تراکنشها (در بازه های دلخواه) بدون نیاز به حضور فیزیک دستگاه
- دریافت گزارش تراکنشها (تا 3000 تراکنش)
- امکان مشاهده سرجمع تراکنشهای چند ترمینال به همراه کارمزد کسر شده و مبلغ واریز شده پس از کسر کارمزد
- امکان مشاهده تراکنش ها براساس وضعیت (موفق،تسویه شده) و نوع تراکنشها(خرید، شارژ، قبض و مانده گیری)
- استعلام تراکنش تنها با در اختیار داشتن شماره کارت خریدار و یا شماره مرجع تراکنش
- مشاهده بانک مرتبط با کارت خریدار
- ثبت و پیگیری درخواست های مختلف مربوط به کارتخوان
- ثبت درخواست برقراری تماس تلفنی با کارشناسان
- ثبت نظر از چگونگی ارائه خدمات بازرس و نمایندگی
- مشاهده کد QR
- دریافت پیام درخصوص اطلاعیه ها و جشنواره های مربوط به پذیرندگان
- ایجاد نام دلخواه به ازای هر پایانه
- مشاهده وضعیت اقلام ارزش افزونه تحت اختیار
- امکان ثبت شکایات و رسیدگی در کوتاه ترین زمان ممکن
خدمات پذیرندگان تاپ
مزایای استفاده از خدمات پذیرندگی در اپلیکیشن تاپ
راهنمای استفاده از خدمات پذیرندگی در اپلیکیشن تاپ
پیش از این برای پیگیری امور پذیرندگی میتوانستید از طریق شماره تماس 2318، سایت و دستگاه کارتخوان اقدام کنید، اما در حال حاضر با راه اندازی این سرویس ، میتوانید درخواستها را از طریق اپلیکیشن ثبت و بصورت لحظهای از فرایندهای صورت گرفته برروی آن مطلع شوید.
خدمات پذیرندگی یکی از خدمات کاربردی اپلیکیشن تاپ، اپلیکیشن قدرت گرفته از بانک پارسیان است که برای استفاده از آن لازم است به مراحل و نکات زیر توجه کنید.
راهنمای ورود
- برای ورود به بخش خدمات پذیرندگان از می توانید از دو طریق:1- منو سایر در بالا سمت راست 2- بخش خدمات مالی و اعتباری اقدام نمائید؛
- پس از ورود به این بخش لازم است کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید؛ اگر برای مرتبه اول قصد ورود به این قسمت را دارید، کافیست از بخش فراموشی رمز عبور و طی کردن مراحل، وارد سامانه شده و رمز عبور خود را تعیین کنید؛
- پس از ورود به بخش خدمات پذیرندگی در اپلیکیشن تاپ،در حال حاضر 6 بخش استعلام و گزارش تراکنش ها، درخواستها ، مشاهده کد QR، صندوق پیام ها، خدمات ارزش افزوده و تنظیمات پیش روی شماست که در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.
استعلام و گزارش تراکنش ها
پذیرنده گرامی در این بخش میتوانید تراکنشهای ترمینال خود را بصورت تجمیعی و یا ریز تراکنش به همراه کارمزد کسر شده مشاهده نمائید.
قابلیت مشاهده تراکنشهای ترمینال به صورت تکی و یا همه ترمینالها در اختیار شماست و میتوانید با انتخاب بازههای زمانی موجود یا بازه زمانی دلخواه به لیست تراکنشها دسترسی داشته باشید.
در این قسمت دو فیلتر برای شما وجود دارد، 1- فیلتر وضعیت تراکنش (تراکنشهای موفق، ناموفق و تسویه شده) 2- فیلتر نوع تراکنش (خرید، شارژ، قبض و مانده گیری). همچنین میتوانید پس از انتخاب گزینه جزئیات ، اطلاعات مربوط به هر تراکنش را بصورت کامل مشاهده نمائید.(شماره مرجع، شماره کارت اختصار، بانک مرتبط با کارت خریدار و ...)
در قسمت سایر فیلتر ها قابلیت دیگری با عنوان استعلام تراکنش بوسیله شماره کارت و شماره مرجع فراهم گردیده است تا با در اختیار داشتن موارد ذکر شده به جزئیات تراکنش درخواستی دسترسی پیدا نمائید.
همچنین شما پذیرنده گرامی می توانید با زدن گزینه "خروجی" از 3000 تراکنش آخر هر گزارش بصورت آنلاین فایلی با فرمت اکسل دریافت نمائید.
درخواستها
در قسمت ثبت درخواست جدید، شما میتوانید درخواست خود را با تمام جزئیات ثبت کنید، علاوه بر آن در صورت نیاز به برقراری تماس تلفنی میتوانید با انتخاب این گزینه مراتب را به همکاران ما اعلام فرمائید همچنین در صورت نیاز به مراجعه حضوری میتوانید زمان دلخواه مراجعه بازرس را مشخص فرمائید.
برای ثبت درخواست جدید لازم است تا اطلاعات زیر را کامل کنید:
- نوع درخواست اعم از درخواست رول، تعمیر کارت خوان، درخواست تغییر نام، آدرس، تلفن، کدپستی و درخواست حساب کارت خوان را باید انتخاب کنید؛
- ترمینال مربوطه که در آن باید نام ترمینال مورد نظر را وارد کنید؛
- اولویت درخواست اعم از کم، زیاد و متوسط؛
- شرح درخواست که در آن باید جزئیات درخواست خود را بیان کنید؛
- امکان تغییر یا انتخاب زمان پیشنهادی.
درخواستهای باز: درخواستهایی که در حال پیگیری هستند و شما میتوانید با انتخاب قسمت جزئیات به اطلاعات بیشتری نظیر (نوع درخواست، وضعیت درخواست، کدپیگیری، نام تکنسین و تاریخ) دسترسی داشته باشید.
درخواستهای گذشته:این بخش مربوط به درخواستهایی است که پیگیری آنها انجام شده است و می توانید با انتخاب گزینه ثبت نظر شرکت تاپ را از چگونگی ارائه خدمات بازرس و نمایندگی مطلع سازید.(در این قسمت درصورتی که پس از گذشت بازه زمانی( 48 ساعت کاری) خدمات پشتیبانی دریافت نکردید، میتوانید با ثبت نظر و اعلام عدم دریافت خدمات، همکاران ما را در ستاد مرکزی برای رفع هرچه سریعتر مشکل، آگاه سازید.)
کد های QR
در صورتی که کد QR پایانه شما فعال شده باشد در این قسمت مراتب قابل مشاهده بوده و امکان انجام تراکنش بوسیله کدپرداز و بدون نیاز به حضور فیزیک دستگاه برای شما فراهم گردیده است.
صندوق پیام ها
در این قسمت پیام های مربوط به جشنواره ها و یا اعلامیه های مرتبط با کارتخوان را مشاهده نمائید.
خدمات ارزش افزوده
با انتخاب گزینه اقلام من می توانید ارزش افزونه هایی که تحت اختیارتان می باشد را مشاهده نمائید. همچنین فعال و یا غیرفعال بودن اقلام بوسیله رنگ سبز و قرمز مشخص گردیده است.
جبران عملکرددر این قسمت امکان مشاهده جشنواره هایی که در آن ها عضو هستید و قابلیت مشاهده نام طرح، شماره کارت، امتیاز و مبلغ فراهم گردیده است.
تنظیمات
مشاهده تعداد ترمینالهای فعال با قابلیت ویرایش نام و قابلیت ویرایش شماره تلفن همراه (این تغییرات صرفا در سامانه خدمات پذیرندگان و برای دسترسی بهتر به قابلیت ها اعمال میشود).قابلیت مشاهده رتبه بندی پایانه بر اساس تعداد تراکنش(بیش از 2500 تراکنش پلاتینی-بین 1500 الی 2500 تراکنش طلائی-بین 750 الی 1500 تراکنش نقره ای-بین 350 الی 750 برنزی- کمتر از 350 تراکنش عادی)قابلیت فعال کردن رسید دیجیتال در اپلیکیشن و عدم دریافت رسید کاغذی برای ارج نهادن به محیط زیست، از دیگر اقدامات بخش ترمینالهای من است.
تغییر رمز عبوردر این قسمت امکان ویرایش رمز عبور سامانه برای شما پذیرنده گرامی فراهم گردیده است.
ثبت شکایاتبا توجه به اهمیت شما پذیرنده گرامی برای شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و اهمیت نظرات شما در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات بستر ثبت شکایات در سامانه خدمات پذیرندگان فراهم گردیده است.خاطر نشان می گردد در صورت ثبت شکایات در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی و جهت اخذ بازخورد از سمت دفتر مرکزی با شما پذیرنده گرامی تماس گرفته خواهد شد.
پرسش های متداولدر بخش پرسش های متداول سوالات پرتکرار شما عزیزان به همراه پاسخ آن نمایش داده شده است.
راهنمای اپلیکیشندر بخش راهنمای اپلیکیشن مراتب درخصوص سامانه خدمات پذیرندگان بطور کامل نمایش داده شده است.